لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
برای صعود یک هفته دیگر باقی است ( مالمو 0 - 2 یوونتوس )

برای صعود یک هفته دیگر باقی است ( مالمو 0 - 2 یوونتوس )

یوونتوسی ها در یک شب به یادماندنی در کشور سوئد موفق شدند با دو گل حریف سخت کوش خود را شکست دهند و اگر پنالتی ویدال در بازی مقابل تیم یونانی در هفته ی قبل این مسابقات به گل تبدیل شده بود، اکنون یوونتوس به مرحله ی بعد صعود کرده بود اما حالا برای این مهم نیاز به 1 امتیاز در دیدار هفته ی آینده مقابل اتلتیکو مادرید دارد.

یوونتوسی ها بازی را با سیستم 4 - 3 - 1 - 2 و با ترکیب  بوفون - لختشتاینر - بونوچی - کیلینی - پادویین - پوگبا - پیرلو - مارکیزیو - ویدال - توز - یورنته آغاز کرده اند.

در همان دقیقه ی اول اشتباه بازیکنان یوونتوس در خط دفاعی، موقعیتی مناسب را برای تیم میزبان فراهم کرد اما نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند و بازی دنبال شد.

در 5 دقیقه از بازی باز هم یک موقعیت دیگر برای مالمو به دست آمد اما بازیکن این تیم در زدن ضربه ی آخر بسیار ناموفق عمل کرد.

دیدار دیگر این گروه که بین تیم های اتلتیکو مادرید و المپیاکوس در حال برگزاری است تا دقیقه ی 10 با یک گل به سود تیم اسپانیایی در جریان است.

در پانزده دقیقه ی سپری شده از بازی تیم سوئدی نمایش بهتری را از خود به نمایش گذاشته و یوونتوسی ها نتوانسته اند حرکت خاصی را انجام دهند.

شوت سنگین ویدال به سمت دروازه ی حریف اولین موقعیت یوونتوس در این مسابقه بود که با عکس العمل دروازه بان حریف دفع شد.

در ادامه هر دو تیم صاحب ضربه ی آزاد شدند که بازیکنان آزاد زن هر دو تیم ضربات نا امید کننده ای را به سمت دروازه ی حریف روانه کردند.

نمایش یوونتوس در فاز تهاجمی تا حدودی بهتر شد و سرعت انتقال توپ در میان بازیکنان یووه نسبت به دقایق ابتدایی بازی رشد قابل توجهی داشت اما در ایجاد موقعیت همچنان ناموفق نشان می دهند.

بهترین موقعیت یوونتوس تا دقیقه ی 35 نصیب کلودیو مارکیزیو شد اما ضربه ی این بازیکن با رفلکس سریع دروازه بان رو به رو شد و به کرنر فرستاده شد.

مالمو اصلا تیم دست و پا بسته ای نبوده و چندین موقعیت خطرناک را بر روی دروازه ی بوفون به دست آورده و در دقایق زیادی از بازی، تیم یووه را تحت فشار قرار داده است.

در آخرین دقیقه از نیمه اول، تیم اتلتیکو مادرید گل دوم خود را نیز وارد دروازه ی تیم یونانی کرد.

بازی با سوت داور دیدار در وقت اول به پایان رسید و شاگردان الگری نتوانستند نمایشی ایده ال را از خود بر جای بگذارند و تیم سوئدی در مجموع برتر از یووه بود.

در آغاز نیمه ی دوم یوونتوسی ها صاحب یک موقعیت ایده ال شدند اما ضربه ی مارکیزیو را دروازه بان حریف به سختی دفع کرد تا یووه شانس خوبی را از دست بدهد.

حرکت زیبا از سوی بازیکنان یوونتوس در عمق و فرار از تله ی افساید، یورنته را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد و این بازیکن اسپانیایی پس از دریبل دروازه بان موفق به باز کردن دروازه ی حریف شد.

یوونتوس در ابتدای نیمه ی دوم بسیار بهتر از وقت اول بازی کرده و بعد از گل نیز یک شانس گلزنی دیگر را به دست آوردند که توسط توز از دست رفت.

ضربات از راه دور مارکیزیو برای سومین بار در این مسابقه از سوی دروازه بان حریف به زیبایی دفع شد و یوونتوسی ها در ریباند نیز ناموفق عمل کردند.

مالمو در 65 دقیقه از بازی صاحب موقعیت گلزنی شد اما جیجی بوفون به زیبایی در مقابل ضربه ی از راه دور بازیکن مالمو ایستادگی کرد.

یورنته قبل از تعویض با موراتا یک ضربه ی سر را به سمت دروازه ی مالمو روانه کرد اما شدت ضربه ی وی بسیار اندک بود و به راحتی در اختیار دروازه بان قرار گرفت. وی در دقیقه ی 72 از زمین بازی خارج شد و موراتا وارد میدان شد.

75 دقیقه از زمان بازی سپری شد و یوونتوسی ها هنوز با تک گل یورنته از حریف خود پیش هستند و در نیمه ی دوم موقعیت های زیادی را برای گلزنی فراهم کرده اند و در امر پاسکاری نیز موفق تر از نیمه ی اول بوده اند. 

در دیگر دیدار این گروه، تیم اتلتیکو مادرید تا اینجای کار 4 گل به تیم المپیاکوس زده و صعود خود را به مرحله ی بعدی قطعی کرد.

پریرا دیگر بازیکنی است که در هشتاد و سومین دقیقه از بازی به جای مارکیزیو وارد بازی شد تا نیرویی جدید در مرکز میدان اضافه شود.

مالمو در 85 دقیقه از بازی می توانست نتیجه ی کار را به تساوی بکشاند اما ضربه ی برگردان بازیکن این تیم به ارامی در اختیار جیجی بوفون قرار گرفت.

حرکت زیبای توز و پریرا یک موقعیت بسیار مناسب را برای یوونتوسی ها فراهم کرد اما موراتا ضربه ی نهایی خود را به تیرک دروازه کوبید .

در برگشت یوونتوسی ها یک بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شدند و پوگبا با ارسال پاسی دیدنی برای توز وی را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن آرژانتینی به طلسم گل نزدن خود در بازی های خارج از خانه پایان داد.

گفتنی است کارلوس توز مهاجم آرژانتینی یوونتوس از سال 2008 تا به حال تنها یک بار موفق به گلزنی در بازی های خارج از خانه شده است و حالا در مقابل مالمو به این مهم پایان داد.

در نهایت سوت پایان بازی به صدا در آمد و یوونتوسی ها در نیمه ی دومی که نمایشی فوق العاده از خود بر جای گذاشتند توسط یورنته و توز به پیروزی دست پیدا کردند و در جایگاه دوم گروه قرار گرفتند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: